Apie LintelApie Lintel


APIE LINTEL

TEO įmonių grupei priklausanti bendrovė „Lintel“ informacijos, nuotolinio klientų aptarnavimo ir telefoninės rinkodaros paslaugas teikia nuo 2000 metų. Tada pirmajame kontaktų centre Radviliškyje buvo pradėta teikti šiuo metu populiariausia informacijos paslauga „Informacija telefonu 118“. Šiandien Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Radviliškyje ir Panevėžyje veikia 5 „Lintel“ kontaktų centrai, kuriuose dirba maždaug 1000 klientų aptarnavimo specialistų.

Šiuo metu „Lintel“ teikia paslaugą „Informacija 118“, o verslo klientams – nuotolinio klientų aptarnavimo paslaugas ir sprendimus, pardavimo ir telefoninės rinkodaros paslaugas. Visi įmonės „Lintel“ konsultantai, skaičiuojant bendrai, per metus vidutiniškai atsiliepia į skambučius bei patys paskambina maždaug 15 mln. kartų.